Pytania i odpowiedzi


Idź do:

PYTANIA OGÓLNE.


Jaka jest rola serwisu 3GRY w grach typu Lotto?

Serwis 3GRY zastępuje użytkownika (gracza) w kontaktach z kolekturą Totalizatora Sportowego (Oddziałem TS) poprzez funkcje stron internetowych serwisu, obsługę SMS-ów oraz manualne działania personelu.
W imieniu Użytkownika i na mocy Umowy Zlecenia w postaci zaakceptowanego Regulaminu danej usługi serwisu 3GRY, serwis pośredniczy w przekazaniu typowań i zakładów Użytkownika do kolektury TS oraz w odbiorze kuponu a później wygranych Użytkownika z kolektury (lub z oddziału TS).
Serwis 3GRY działa tylko po stronie użytkownika, nie współdziała z organizatorem gier (organizatorem gier jest Totalizator Sportowy Sp. z o.o ) ani nie ma wpływu na proces organizacji tych gier ( regulaminów, kolektur, losowań, podziału wygranych, podziału zysków itp).


Co to jest Panel Użytkownika?

Panelem Użytkownika nazwano strony internetowe w serwisie 3GRY, do których dostęp posiada Użytkownik serwisu 3GRY (gracz) z głównej strony serwisu, zawierające m.in. informacje:
- typowania Użytkownika (bieżące i poprzednie), daty losowań, wysokości wygranych w poszczególnych zakładach Użytkownika
- stan formularzy w serwisie 3GRY (przygotowane czy przekazane do kolektury, archiwalne itp.)
- zeskanowane obrazy kuponów (otrzymanych z kolektury).
Panel Użytkownika umożliwia też wypełnienie nowego formularza typowaniami z poprzedniego formularza.
Dostęp do Panelu Użytkownika uzyskuje Użytkownik na stronie głównej serwisu 3GRY poprzez podanie swojego adresu e-mail oraz dowolnego numeru formularza z wypełnionych w serwisie w ciągu ostatnich 60 dni.
Panel Użytkownika zwiększa bezpieczeństwo i anonimowość Użytkownika w porównaniu z wymianą korespondencji e-mailowej, nie wyświetla żadnych danych o Użytkowniku, nawet adresu e-mailowego .

Ustawiłem logowanie przez hasło i nie mogę się zalogować.

Możesz wygenerować nowe hasło, które zostanie przesłane na Twoj adres e-mail korzystając z formularza przypominania hasła.

Kiedy mam pewność, że moje typowania zostały przekazane do kolektury?

Dowodem na przekazanie do kolektury typowań zawartych na opłaconym formularzu jest zeskanowany obraz kuponu dostępny poprzez Panel użytkownika. Obsługa serwisu przekazuje formularze do kolektury w miarę ich napływu o różnych porach dnia i po otrzymaniu kuponów z kolektury wykonuje ich skanowanie. Zeskanowane obrazy kuponów dostępne są więc w Panelu Użytkownika sukcesywnie w miarę ich otrzymywania z kolektury.
Serwis gwarantuje, że zeskanowane obrazy kuponów są dostępne najpóźniej na 1 godzinę przed losowaniem.

Czy obraz zeskanowanego kuponu do gry jest wiarygodny?

Obraz zeskanowanego kuponu, udostępniany Użytkownikowi poprzez Panel Użytkownika, zawiera:
1. Dane o typowanych liczbach, zakładach, opłatach
2. Datę i godzinę przekazania blankietu do kolektury!
3. Datę(y) udziału w losowaniu
4. Numer kolektury i terminala
5. Numer kuponu
6. Kod kreskowy kuponu
Dlatego właśnie wybrano takie rozwiązanie jako najbardziej wiarygodne potwierdzenie przekazania typowań Użytkownika do kolektury.

PYTANIA DO USŁUGI "WYŚLIJ KUPON"


Ile kosztuje usługa wysłania kuponu przez serwis 3GRY?

Opłata serwisowa naliczana jest jako kwota 0,70 zł od każdego zakładu podstawowego (zakładu o najniższej cenie) Lotto, Mini Lotto czy Multi Multi, ale nie większa jest od kwoty 3,50 zł .
Przykładowo, dla formularza Lotto opłata serwisowa wyniesie:
a) jeden zakład na jedno losowanie (za 3 zł) - 0,70 zł
b) dwa zakłady na jedno losowanie ( za 6 zł) lub jeden zakład na dwa losowania - 1,40 zł
c) siedem zakładów na jedno losowanie (za 21 zł) lub jeden zakład na siedem losowań - 3,50 zł
c) 8 zakładów na jedno losowanie (za 24 zł) lub jeden zakład na osiem losowań - 3,50 zł
d) jeden zakład w systemie 8 cyfr (równoważność 28 zakładów podstawowych czyli za 84 zł) - 3,50 zł
Serwis natychmiastowych płatności Przelewy24 dolicza do kwoty przelewu własną prowizję 1,9% np do kwoty 3,70 zł doliczy 7 gr, a do kwoty 27,50 zł ( 8 zakładów) doliczy 50 gr.

Pełna tabela opłat zawarta jest na końcu Regulaminu serwisu 3GRY

Jak mogę dokonywać płatności na zakup kuponu w usłudze "Wyślij kupon"?

Serwis 3GRY przyjmuje opłaty w trybie natychmiastowym, poprzez serwis płatności Moneybookers (www.moneybookers.pl – przekazem z portmonetki internetowej) lub serwis płatności Przelewy24 (www.przelewy24.pl – przelewem z większości banków internetowych lub za pomocą kart płatniczych). Oczywiście natychmiastowo zapłacisz też ze swojego konta wewnętrznego (tzw. bonusu), jeśli masz na nim pieniądze z wygranych lub z wcześniejszych doładowań.

Czy muszę pamiętać swój numer formularza?

Nie ma potrzeby. W przypadku płatności przez Moneybookers numer formularza jest zapisany w tytule przekazu pieniężnego wykonywanego przy pomocy MoneyBookers stąd wystarczy otworzyć swoje konto w MoneyBookers by odczytać informacje o tym numerze w przekazie, zawarte w historii konta. W przypadku płatności poprzez Przelewy24 numer formularza zawarty jest w e-mailu wysyłanym do Użytkownika.

Czy w usłudze "Wyślij kupon" można wypełnić i opłacić więcej niż jeden formularz do gry?

Opłata łączna pobierana jest w serwisie za każdy wypełniony formularz. Aktualnie nie ma możliwości pobierania jednej wspólnej opłaty za kilka wypełnionych formularzy.

Czy w usłudze "Wyślij kupon" można grać za pomocą serwisu 3GRY metodą „Chybił trafił”?

Nie można. Przyjęto, że do kolektury przekazywane są formularze do gry, a nie dyspozycje wygenerowania w kolekturze typowań metodą „Chybił trafił”.
Jednak serwis 3GRY umożliwia Użytkownikowi wygenerowanie na formularzu typowań metodą losową, przez oprogramowanie serwisu. Różnica jest taka, że generowanie typowań następuje w serwisie 3GRY, a nie w kolekturze, wygenerowane numery przenoszone są na formularz, z którego powstanie kupon w kolekturze czyli Użytkownik poznaje numery wygenerowanych typowań przed oddaniem ich do kolektury. Ponadto metodą „Chybił trafił „ można umieścić w kolekturze do 10 zakładów na jednym kuponie, a metodą generowania w serwisie 3GRY można umieścić tyle zakładów, ile mieści się na formularzu, czyli maksymalnie 8.

W jaki sposób zgłaszać wygraną i jej odbiór w serwise?

Nie ma potrzeby. Najpóźniej po godzinie od zakończenia losowania oprogramowanie serwisu 3GRY przeprowadza sprawdzanie kuponów i wygrane są oznaczane na formularzach. Wystarczy zaglądnąć do Panelu Użytkownika, by sprawdzić, czy były wygrane. Nie trzeba też zwracać się o wypłatę wygranej – serwis wysyła je automatycznie na konta wewnętrzne (tzw. bonus) Użytkowników w serwisie lub na konto w MoneyBookers ( w zależności od opcji ustawionej w panelu użytkownika) najpóźniej w ciągu 5 dni roboczych po losowaniu.

Czy mogę odebrać wygraną osobiście lub wskazać konto bankowe dla jej przekazania?

Nie wypłacamy wygranych osobiście, ale proszę przysłać emailem ( na adres biuro@3gry.pl) nr swojego konta bankowego, przelejemy kwotę bonusu lub jego wskazaną część na podane konto w terminie max. 5 dni roboczych. Koszt operacji: 4 zł

Jak można odebrać swój kupon ?

Kupony zawierające typowania Użytkowników są przechowywane w firmie Net Contact i używane do odbioru wygranych, wysyłanych do Użytkowników.
Jeśli istnieje taka potrzeba i jeśli kupon nie był użyty do odbioru wygranej, Użytkownik może go odebrać, ale nie później niż po 60 dniach od daty ostatniego losowania, w którym kupon brał udział. Po tym okresie kupony są niszczone.
Zwrot kuponu Użytkownikowi dokonywany jest tylko notarialnie, w Biurze Notarialnym wskazanym przez firmę Net Contact w dniu i godzinie uzgodnionej z Użytkownikiem. Notarialny akt zwrotu kuponu dokonywany jest na koszt Użytkownika.
Należy zauważyć, że powyższy akt notarialny jest wymagany na mocy Regulaminu przy odbiorze kuponu zawierającego wygraną większą od 20 000 złotych. W przypadkach niższych wygranych personel serwisu odbiera i wysyła wygrane do Użytkownika a jeśli jest brak wygranych – kupon staje się bezwartościowy.

Dlaczego nie można płacić za wysłanie kuponu SMS-em ?

Operatorzy GSM pobierają dla siebie połowę z wartości danego SMS-a, ponadto swoją prowizję pobiera jeszcze operator płatności. My dodajemy jeszcze swoją prowizję do wartości kuponu. W sumie opłata SMS-em za kupon przewyższałaby prawie trzykrotnie wartość kuponu. Stąd uznajemy, że jest to nieopłacalna metoda płatności w tej usłudze. Natomiast taką płatność zastosowalismy dla kuponu grupowego w usłudze "Lotto przez SMS".

Dlaczego nie można zakupić kuponu Multi Multi oraz Mini Lotto na każde najbliższe losowanie ?

Losowania w Multi Multi odbywają się w każdym dniu dwa razy dziennie: do południa o godz. 14 i wieczorem o godz. 22. Losowania Mini Lotto odbywają się codziennie wieczorem ( za wyjątkiem niedzieli). Nie jesteśmy w stanie zagwarantować nabycia kuponu w kolekturze w ciągu np godziny czy wogóle w niektóre dni (np w niedzielę, soboty, święta itp). Stąd przyjęliśmy i gwarantujemy obsługę bieżących zleceń na zakup kuponów Multi Multi oraz Mini Lotto, których losowanie rozpocznie się od najbliższego terminu losowania Lotto. Gracze grający w sposób ciągły muszą to uwzględnić i wypełniać formularze Multi Multi lub Mini Lotto w naszym serwisie z odpowiednim wyprzedzeniem.

PYTANIA DO USŁUGI "LOTTO PRZEZ SMS"


Czym się różni usługa "Wyślij kupon" od "Lotto przez SMS". Czy tylko formą płatności?

W usłudze "Wyślij kupon" użytkownik wysyła i opłaca jeden lub kilka swoich własnych zakładów i sam typuje w nich liczby. Nie ma tu płatności przez SMS (byłaby zbyt droga). W usłudze "Lotto (Mini Lotto) przez SMS" jest tworzony jeden zakład grupowy, dla 10-ciu użytkowników, a jego liczby są generowane losowo. Tu występuje tylko płatność SMS-em. Pomimo gry grupowej, powstała ciekawa możliwośc wygodnego grania w Lotto lub Mini Lotto z telefonu komórkowego.

Czy grając przez SMS potrzebuję dostępu do internetu?

Nie, i to jest w tej usłudze tak wygodne. Wysyłając słowo "LOTTO" na numer 71624 (1.00 zł + VAT) lub "LOTTO.MINI" na numer 7055 (0.50 zł +VAT) można grać przez telefon komórkowy bez dostępu do internetu. Serwis 3GRY wysyła SMS-em natychmiast potwierdzenie przyjęcia usługi na telefon, wysyła też SMS-a z informacją o rezultacie gry po losowaniu. Internetowy serwis www.3gry.pl jest tu dodatkową możliwością sprawdzenia rezultatu gry lub informacji o swoim formularzu grupowym.

Jak odebrać wygraną w grze przez SMS?

Wygrana w grze przez SMS przekazywana jest na tzw. bonus użytkownika i jeśli jest niewielka, najkorzystniej jest wykorzystywać ją do opłat za następne gry przez SMS. W tym celu można wysyłać SMS o treści LOTTO na nr 7055 (0.50 zł +VAT), a koszt udziału w grze grupowej będzie uzupełniany o 30 gr z zawartości bonusu. Jest też możliwe zalogowanie się na stronie serwisu 3gry (podając numer telefonu i jeden z numerów swoich formularzy lub hasło) po czym wejście na zakładkę "Graj przez SMS". Pokazuje się wówczas możliwość użycia bonusu do zapłaty za następną grę grupową. Zapłata ta będzie nawet niższa o połowę od wartości SMS-a Premium (!), ponieważ nie będzie pobierana prowizja przez operatora GSM. Wygraną można również wypłacić na swoje konto bankowe lub zamienić na doładowanie telefonu. Więcej dwa punkty niżej.

Czy mogę wykorzystać wygrane w grze SMS na kupno indywidualnych kuponów?

Tak. Poprzez wykorzystanie opcji łączenia konta SMS i konta E-mail. Po połączeniu powstanie jedno konto ze wspólnym bonusem, do którego można logować się poprzez adres e-mail lub numer telefonu. Z takiego konta bonus można wykorzystywać dowolnie na kolejne formularze SMS lub formularze indywidualne (Lotto, Mini Lotto lub Multi Multi).

Czy mogę wypłacić wygraną SMS na swoje konto bankowe lub zamienić na doładowanie?

Dla odbioru wygranej należy powiadomić serwis 3gry o wybranym sposobie odbioru wygranej. W tym celu trzeba wysłać zwykły SMS z numeru telefonu używanego do gry, na numer serwisowy: 600 21 35 18. W SMS-ie nalezy: wpisać numer konta bankowego (koszt przelewu 4 zł) albo przekazać prośbę o doładowanie telefonu wygraną kwotą i podac nazwę swojej sieci GSM (koszt przelewu na doładowanie 4 zł) lub prośbę o przekazanie wygranej na Moneybookers i podać swój adres mailowy (koszt przekazania 1 zł).

Wysłałem ponownie SMS-a i trafiłem na ten sam formularz i liczby! Dlaczego?

Na jeden formularz SMS zapisuje się 10 osób. Jeśli kolejnego SMS-a wysłałeś zbyt szybko, to jest możliwość trafienia ponownie na ten sam formularz SMS. Ale nie martw się - jeśli ten formularz wygra, otrzymasz odpowiednio większą wygraną. Jeśli mimo wszystko, chcesz brać udział w różnych formularzach SMS, odczekaj dłuższą chwilę pomiędzy wysłaniem SMS-ów lub sprawdź na stronie "Graj przez SMS" czy aktualny formularz już się zmienił (ta strona odświeża się automatycznie).

Wysłałem SMS-a i nie dostałem żadnego SMS-a zwrotnego.

W takim przypadku prosimy o jak najszybszy kontakt na biuro@3gry.pl z podaniem Twojego numeru telefonu. Sprawdzimy co się stało i ewentualnie skontaktujemy się z operatorem SMS w celu wyjaśnienia...

Kiedy dostanę powiadomienie czy wygrałem czy nie?

Powiadomienia SMS o wynikach losowania i informacji czy Twoj formularz wygrał czy niestety nie, wysyłamy dzień po losowaniu od godziny 9:00. Zależnie od liczby SMS-ów wysłanych przez użytkowników możesz dostać powiadomienie z pewnym opóźnieniem, ale najprawdopodobniej powinieneś je otrzymać do godziny 18:00.

PYTANIA DO PROMOCJI "ZAGRAJ Z SZEFEM"


Czy można zgłosić własne liczby do kuponu Szefa ?

Nie. Przyjęliśmy, że ten kupon będzie miał zawsze te same (wcześniej jednorazowo losowo wygenerowane) liczby. Uważamy, że w ten sposób bardziej uwiarygadniamy tę akcję.

Jak zapisać się jednorazowo na wszystkie przyszłe losowania w promocji "Graj z Szefem"?

Niestety nie ma możliwości, Szef chce dzielić wygrane tylko wśród wiernych i wytrwałych fanów serwisu 3gry ;)